anja-en-aisha-in-vietnam.reismee.nl

Reis vanaf Amsterdam en aankomst in Ho chi min

Vanaf een regenachtig Schiphol vertrok de vlucht 40 minuten te laat. De vlucht op zich verliep prima. Ik heb zelfs best goed geslapen.
Toen ik na de landing op Bangkok mijn telefoon aan zette had ik al bericht van de KLM dat ik mijn aansluiting niet zou halen.
Beetje jammer maar het is niet anders, om de wachttijd,  3 uur, te doden heb ik heerlijk een voetmassage laten doen.
Door de Wi-Fi op de airport kon Aïsha op de hoogte brengen van mijn vertraging.
Eenmaal aangekomen in Ho chi min stad bleek helaas mijn rugzak niet meegekomen te zijn.  Pfffff dat is balen...
Ik  verlaat dus zonder rugzak te aankomsthal en kan buiten Aïsha in mijn armen sluiten! Tranen vloeien, wat heerlijk om elkaar te zien !
Met de bus rijden we naar ons hotel en bijt ik me vast in t project rugzak.
Na wat heen en weer gebeld te hebben met de KLM blijkt de rugzak onderweg te zijn.
Dus hop, hop de stad verkennen.  We gaan lekker hapje lokaal eten en wandelen verder. In een klein steegje klinkt er karaoke. Onze aandacht wordt getrokken en voordat we het weten zitten we met bier in onze handen een 10 jarige bruiloft te vieren. Uiteraard heb ik nog een leuk deuntje meegezongen (zie insta anthoniavdberg)?
Verder door de stad lopend komen we bij een rooftopbar waar we een lekker cocktailtje doen. De straat bestaat uit heel veel barretjes met allemaal hun eigen keiharde muziek.
Twee meiden krijgen ruzie verbouwen een compleet terras en elkaar. Tijd om hier weg te zijn!
Wat een dag, terug in het hotel maak ik gebruik van de jacuzzi en val daarna moe in bed.
Helaas is de rugzak nog niet gebracht.  Hopen op morgen???

Wim

Blijft ook een van mijn wensen, Azië.

Lenie

Wat fijn dat je je dochter weer ziet geniet en je rugzak komt wel weer bovenwater ik blijf je volgen

Pap

Lieve Anja Al was het een reis met hindernissen je bent toch op de plek waar je wezen wil .De verjaardag is ook weer achter de rug Vanmiddag waren ome Frans en tante Mien , Wim Dannijs en Frida en Ilse en Dick er was ook weer gezellig .Lieverd fijne dagen met je dochter en voor alle bij een kus Liefs Pap

Marja van Dotje.

Op het vliegveld van Mallorca lees ik je verhaal. Je beleeft ook nooit wat. Heerlijk om je dochter weer te zien. Een super fijne tijd samen. Lieve groet. We hebben trouwens nog een Dotje erbij, in dit geval “ Dushi” een hondje. Komt al gauw overgevlogen naar Keulen waar we haar op mogen halen. Hou het veilig!

Henny

Wat heerlijk je dochter te weer zien en nu samen te genieten.
Van al het moois cultuur en natuur.

Hartelijke groet Henny

Elly en Gerrit

Lieve Anja, hele fijne tijd samen met je dochter!
❤😘

wicky

Een mooie reis lieve Anja en Aisha, ik verheug me om mee te reizen.
Zou dit jaar naar Vietnam gaan maar heb het omgeboekt naar marokko , waar ik over een week naar toe reis.
Wens jullie veel liefs